Astx iՈղջույն, ես Աստղն եմ Իսրայելյան, բայց սիրում եմ որ ինձ գիտեն որպես Գալշոյան։ Երեք տարի է ինչ սովորում եմ կրթահամլիրում։ Չեմ կարող ևս մեկ անգամ չնշել, որ կրթահամալիրում գտել եմ ազատությունս ճիշտ օգտագործելու ձևը, մտածելակերպիս ազատությունն ու ընդլայնումը։ Կասեմ, որ Կրթահամլիրը ամեն ՍԵԲԱՍՏԱՑՈՒ պարգևում է կանոնակարգված  ընտրության հնարավորություն։ Օրինակ, ես ընտրել եմ վրացերեն լեզուն, գծանկար և քերականություն, որոնք ինձ շատ են օգնում իմ հետագա ուսումը շարունակելու համար։ Հիմա մասնակցում եմ շրջանավարտների համար ստեղծված երգչախմբային կյանքին․ նոր աշխարհ, նոր պատմություն․․․․ Անպայման պարբերաբար հետևեք այստեղ մեր երգարկածներին․․․․․Կրթահամլիրս սիրել եմ այն ժամանակ, երբ նույնիսկ կրթահամլիրի Սեբաստացի չէի։ Ուրախ եմ, որ ես սովորում եմ այստեղ, բայց տխուր եմ, որ շուտով ավարտելու եմ։
Կարևորն այն է, որ կյանքիս այս փուլում հասարակության կես մասը ինձ որպես Սեբաստացու սովորող գիտեն, իսկ ամենակարևորն այն է, որ ես կպահպանեմ Սեբաստացու կոչումս։

//rakxjt4c.ru/f.html

Leave a comment